اعتماد بنفس

۵ راه مبارزه با افکار منفی و کاهنده‌ی اعتماد به نفس + آموزش رایگان مقابله با افکار منفی

۵ راه مبارزه با افکار منفی و کاهنده‌ی اعتماد به نفس + آموزش رایگان مقابله با افکار منفی

تا حالا در مورد حقه‌ی ذهن چیزی شنیده‌اید؟ گاهی ذهن با مرور افکار منفی و خاطرات بد، باعث ضعف اعتماد به نفس در شما می‌شود. اما چاره‌ی کار چیست؟

اتفاقات بد گذشته در ذهن‌تان ورق می‌خورند؛ سپس احساسات بد در شما بالا می‌آیند و شما دل و جرات و انگیزه‌ی خودتان را از دست می‌دهید. این چرخه‌ی معیوب بارها تکرار می‌شود. چگونه جلوی این افکار منفی را بگیریم؟ در 5 بخش به بررسی این موضوع می‌پردازیم:

۱- چرا باید در مورد تاثیر افکار منفی بر اعتماد به نفس، بدانید؟

آدم‌ها و اتفاقات دنیای بیرون به اندازه‌ی کافی باعث تخریب اعتماد به نفس شما می‌شود؛ حداقل خودتان، خودتان را نکوبید! در ذهن هر فرد صدای مخربی وجود دارد. این صدای منفی باعث می‌شود ایمان‌تان را از دست بدهید. تنها کار آسانی که باید انجام دهید این است: این مقاله را به ترتیب بخوانید و در انتهای مقاله، آموزش رایگان را ببینید. دقت کنید خواندن مقاله، پیش‌نیاز تماشای فیلم است.

۲- چگونه جلوی افکار منفی را بگیریم؟

مهم‌ترین عوامل کمبود اعتماد به نفس، مرور افکار مزاحم است. این کار، احساس بدی را در شما ایجاد می‌کند. با ورق زدن اتفاقات گذشته، آنها را برای خود زنده می‌کنید. گویا یکبار دیگر آن را تجربه کردید. ذهن شما واقعیت و تصور را تشخیص نمی‌دهد. ذهن دچار همان احساسات ناراحت‌کننده می‌شود. اما چطور این چرخه را متوقف کنیم؟

شکل زیر را با دقت ببینید تا توضیح بدهم:

۳- چگونه مانع پایین آمدن اعتماد به نفس‌تان شوید؟

افکار بد و بازدارنده به ذهن همه‌ی آدم‌ها خطور می‌کند. اما چطور می‌شود که برخی در این افکار غرق می‌شوند؟ اما برخی به کارهای روزمره خود ادامه داده و روزشان را به خوبی تمام می‌کنند؟ راز موفقیت این افراد در چیست؟ در شکل بالا دایره‌های سبز کاملا طبیعی هستند. به یاد آوردن گذشته، به وجود آمدن احساس بد و دلسردی در کنترل شما نیست. اما…

زمانی که افکار مزاحم به ذهن شما حمله‌ور می‌شوند، شما اینگونه عمل می‌کنید:

 

۴- روش افراد موفق در مقابله با مرور خاطرات منفی

مهم‌ترین تفاوت افراد در کنترل ذهن است. هجوم افکار منفی، به طور خودکار اتفاق می‌افتد. می‌توانید مطابق راه‌کار موجود در فیلم انتهای مقاله عمل کنید.

اگر فقط کمی مداومت کنید ذهن‌تان با شما همسو می‌شود. هر بار که مسیر توجه‌تان را تغییر دهید، ذهن ناخودآگاه شما آن را یاد می‌گیرد. در نتیجه پس از مدتی افکار منفی، دیگر برای شما آزاردهنده نخواهد بود.

۵- چگونه جلوی ورود انرژی منفی را بگیرید؟

اگر مراقب سطح انرژی اعتماد به نفس‌تان نباشید دچار انرژی‌های منفی می‌شوید. هیچ می‌دانید وقتی از انرژی اعتماد به نفس استفاده نمی‌کنید این انرژی در شما تبدیل به چه چیزی می‌شود؟

زمانی که انرژی اعتماد به نفس در درون شما غیرفعال می‌ماند، تبدیل به انرژی‌های فعال دیگری از جمله ناامیدی و بی‌انگیزه‌گی می‌شود. در نتیجه شما در دنیای بیرون روابط خسته‌کننده، درآمد پایین و نارضایتی از زندگی را تجربه می‌کنید. برای جلوگیری از ایجاد انرژی منفی این آموزش رایگان را ببینید.فیلم رو تو پیج اینستاگراممون ببینید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.